luni, 30 noiembrie 2009

--== ::O zi in Scoala Generala Rupea:: ==--



De cand am plecat in alt oras la scoala mi sa facut dor de tot ce se leaga de Rupea ... De ce spun asa? hmmm nu stiu nici eu da cand ma gandesc ca am pierdut o gramada de prieteni de aici pt 4 ani de scoala acolo imi vine sa plang !!!! dupa cum va spuneam intr-o zi la internat mi s-a facut foarte rau si parinti mei au decis sa ma aduca acasa pt a putea merge la doctor si cum era o zi de luni aveam tot timpul in fata sa fac o vizita fostei mele scoli si sa ma intalnesc cu toti prieteni din Rupea .... mergand spre scoala ma-m intalnit cu fostul meu diriginte cu care am depanat niste amintiri dar credetima cand ma-m intalnit cu prieteni mei eram cu ochi inlacrimati de fericire ca ii revazusem, deci, saptamana aia era o saptamana de vis pentru ca o vazusem pe denisa, pe ceci, pe orsi si pe dana. Cand am intrat in fosta clasa am dat peste un fost coleg !!! am stat in clasa noastra si am depanat amintiri jucandu-ne ca inainte ...
Imi este greu sa spun ca este un avantaj sa pleci altundeva la scoala dar asta e !!!!



Cam asta am avut io de spus acum sa vedem ce spuneti si voi
si Dana te rog sa nu modifici nimic ....
By Ionut

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu