sâmbătă, 7 noiembrie 2009

O zi obişnuită

Vineri, 6 noiembrie 7.00 A.M. sună alarma.
Buuun.Mă scol, mă spăl pe faţă şi pe mâini mă urc in maşină si merg spre şcoală.
Tata opreşte maşina în faţa şcolii, îi cer nişte bani, imi dă, intru in şcoală.
Acolo..imi văd unii prieteni bla`bla [...]
Mda..intru in clasă, unii colegi fac avioane, altii mănâncă chipsuri, in clasă pute.
Buuuun. O chem pe Moni sa vină cu mine până la magazin, vine..
Intr-un sfârşit ajungem la magazin. Aici coadă până la uşă . Aşteptăm ce putem face.
[...]După ce ne-am cumpărat ce aveam de luat, ne întoarcem la şcoală.
Intrăm in clasă.După 5 minute începe ora de Biologie. Intră profa in clasă [..]
"-Scoate-ţi o foaie de hârtie, numele şi data in stânga. Test la Biologie." [... ]:)) .
Ieşim din oră. Oricum nu am ştiut nimic. :))
Urmează ora de sport.Jucăm baschet. bla`bla [...]
Vine profu' . Ne cheamă la Cross. La ora 12.
Bun...trecem de încă două ore. Merg spre promenadă. [acolo se ţinea crosul].
Începe concursul .. ies pe locul 6. [Pe locu'unu a ieşit una din a 5`a care mai trebuia sa faca o tura] :)). [deci..vai de el cross:-j] [o fac pe aia vedeta]
Apoi..mă intorc la şcoală. Mai avem o oră. RELIGIE. Vorbeam prin bileţele cu Georgi.
Ora trece.. Se sună de ieşire. Merg spre staţie. Autobuzul plecase. etc.
Mai era o tură. Aşteptam tura de 2.30.
Ajung acasă. Mă schimb, Mănânc, Dorm, Scriu, Ascult muzică, Scriu, Intru pe Mess, hi5 şi mă uit la TV.
Cam asta e o zi obişnuită din viaţa mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu