marți, 17 noiembrie 2009

o zi.

wow...parcă acum cînd gandesc la trecut.. gandesc ca as mai vrea sa dau timpul înapoi cu 6 luni. da stiu. nu se mai poate. pf. as vrea sa, sa...nu conteaza. conteaza ca totul a trecut asa de repede si cînd gandesc, da, ma gandesc ca am pierdut ceea ce aveam mai de pret, ceea ce iubeam mai mult, ceea la ce gandeam 24h din 24h. daca as putea da timpul inapoi, da stiu ca nu se mai poate, dar, dacă as putea cu siguranţă as fi îndreptat din prima zi lucrurile, da, regret nespus de mult ca l-am pierdut, mda, nu mai dau nume pentru ca unii poate ştiu despre ce vorbesc si imi inteleg perfect durerea. acum, după o luna, după ce credeam ca l-am uitat, totul a fost in zadar, pentru ca o saptamana il vedeam in fiecare zi, da, în fiecare zi. siiiii. nu l-am uitat. ehe. si credeti-ma ca in ca il mai iubesc si el îmi da curaj sa lupt pentru el si ca vom mai fi odată împreuna, da odata, cand vrea Dumnezeu. abia aştept ziua aia. cam aiurea articolul, dar mi-am exprimat gandurile, care măcinau, da măcinau, pentru ca nu prea am cui sa îi spun si sa îmi dea răspunsuri la întrebările astea. da, bun. el are iubită, dar eu îl iubesc. ştiu nu e bine, dar asta sunt eu. aştept sugestii. :x
?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu