luni, 30 noiembrie 2009

Un mic conflict sufletesc....

Traim intr-o lume plina de ura si invidie in care dragostea si iubirea stau intr-un colt uitate de toti si toate.
Traim intr-o lume in care nu exista prieteni adevarati, sunt doar niste umbre ..niste umbre reci care sunt langa tine doar cand e
soare.
E o lume egoista care vrea totul pentru ea, care nu vrea sa imparta cu tine nici fericire, nici zambete, nici lacrimi…NIMIC..toti traiesc
pentru ei.nu le poti patrunde in suflet..si daca ai reusi n-ai gasi nimic acolo. E gol, e numai invidie, nefericire… si intr-un col
t uitat
putina iubire si fericire …pana si ele sunt triste si pline de praf.
Te uiti la un copil si vezi cat e de fericit pentru ca nu-i pasa de nimeni. Are lumea lui,
zambeste si nu o face pentru ca are
nevoie de ceva, ci pentru ca e fericit. Poate inca mai
suntem si noi, pentru cateva secunde stai si asculta copilul din tine care a fost uitat.
Am uitat sa mai visam, insa nu
am uitat sa ne preocupe grija de ceilalti, am uitat sa iubim
insa nu am uitat sa uram, am uitat sa zambim insa nu am uitat sa plangem, am uitat sa daruim
afectiune insa nu am uitat sa frangem inimi.
Noi? Noi nu suntem asa,Noi nu vr
em sa fim asa… Noi vrem sa fim altfel…vrem sa fim niste copii,
suntem fericiti ... avem imaginatia de partea noastra…!!! noi nu visem numai atunci cand dormim..Noi visam mereu…
incercam sa inchidem ochii in fata rautatiilor celorlalti ca sa-i putem vedea ca pe niste prieteni.
Nu vrem sa privim realitatea…e mult prea cruda.
Ne pierdem intr.o lume plina de minciuna in care fieca
re are o masca pe care o
poarta mereu, adevarul e prea greu de suportat si ne mintim
unii pe altii, ne mintim noi insine.
"Esti atat de copila" ... de ce spun asta pt ca dana chiar e :> da Io
nut nu ..
…da aud asta foarte des..si stii ce? Nu vreau sa ma schimb. Mi
-e bine asa.
Voi ramaneti la fel in lumea voastra. Eu intr-a mea… lasati-ma pe m
ine in pace ajutati-va pe voi.[spuse dana] ..
Copil naiv, da asta vreau sa fiu. [spuse Ionut] Mi-am pus sufletul in mainile tale sunt ca o marioneta,
ai grija cum tragi de sfori nu vreau sa cad.[Dana] Am cazut de mii de ori din cauza altora,mai ales a ta Ionute
nu incerca sa ma iubesti decat daca esti sigur c
a o sa reusesti pentru ca traim intr-o lume
de cristal in care suntem doar niste cioburi de stiicla
[spuse Ionut]





By Dana si Ionut

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu