luni, 30 noiembrie 2009

Zile cu soare si zile cu ceata.

Am scris intr-un articol de mai jos despre el dar nu v-am spus toata povestea,

cum a inceput si cum s-a sfarsit. Da, v-am spus ca a inceput frumos si s-a terminat prost.

buuun. deci, totul a inceput intr-o zi, la scoala. nu il cunosteam, doar din vedere. ma rog, mi s-a pus pata pe el intr-o zi cand i-a scapat buretele intr-un canal. cred ca pentru mine a fost dragoste la prima vedere sa-i spun asa. a doua zi, i-am cerut lui DedE id-ul lui, si am inceput sa comunicam pe messenger. apoi, intr-o zi, prin mai, l-am chemat in dacia, a venit, intre timp ne intelegeam din ce in ce mai bine pana cand i-am spus ca imi place de el, si mi-a cerut prietenia si am fost impreuna. doua saptamani totul a fost frumos, doar ca eu eram timida. dupa trecerea celor doua saptamani a mers din ce in ce mai prost si ne-am despartit, au urmat certuri si nu mai era cum era la inceput. apoi lui i-a placut de verisoara mea, deni si inca sunt impreuna. :) da, si cum spuneam noi eram certati rau, dar ne-am impacat. ne inteleg foarte bine, vorbim foarte des pe mes, chiar si la telefon si pot spune ca este unul dintr cei mai bun prieteni ai mei.

By Danna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu