sâmbătă, 23 ianuarie 2010

hai sa zburam..


Ahhh....... si n-am mai scris de muuult timp.. asta pentru ca nu am avut timp.. ce preţios e timpul asta...zboară ...si eu as vrea sa zbor... da, as vrea sa zbor.. printre priviri false.. vreau sa zbor departe de toti si de toate.. vreau sa am aripi.. vreau sa fie roz..sau albe :x vreau sa nu fi cunoscut unele persoane care mi-au facut rau..oare cum o fi sa zbori? oare sunt nebună si nu stiu ce spun? ba va contrazic ca nu-i asa. sincer .. m-am saturat de toţi si de toate care se bagă sa le fie bine lor, m-am saturat de oameni falsi, cu impresii, fite si "talente". vai fataaa =)) ce talente..
da, si dacă tot vorbeam de zbor, poate vrei sa zbori si tu. daca vrei, spune-mi si zburam împreuna =)), daca nu cumva ma urasti.. ohh doamne.. sincer. voi nu v-ati saturat de oameni falsi, de prieteni mincinoşi, de cocalari, de tîmpiţi. care va vor doar pentru buna impresie..? =))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu