vineri, 1 ianuarie 2010

Iti mai aduci aminte..?

Iti mai aduci aminte cand..
..ne-am vazut prima oara..? ochii tai erau un vis de primavara..
..mi-ai cerut prietenia?
..cand ne-am sarutat prima data..? era un vis....!
..cand stateam impreuna ore in sir si se facea seara si trebuia sa pleci..?
..cand mergeam la padure cu bicicleta si povesteam toate chestiile..?
..tineam unul la altul fara sa ne pese de ce spun altii..?
..cand s-au bagat "prietenii" tai intre noi ..?
..cand ne-am despartit..?
..cum ne-am certat si nu mai voiam sa auzim unul de celalalt..?
..cum ne-am impacat in ciuda tuturor, dar totusi nu mai eram impreuna?
..cum am ajuns sa fim cei mai buni prieteni..?
..cum ne sunam si vorbim ore in sir la telefon..?

Iti mai amintesti.., vremurile acelea..?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu